avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579488.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg-ul. Mazurska-Łęcze-Milejewo-Eg-Nowakowo-Marzęcino-NDG-Malbork-Nowa Wieś M-Malbork-Tczew-Pruszcz Gd-Straszyn-Pruszcz Gd-Cedry-NDG-Eg

Sobota, 19 września 2015 · dodano: 19.09.2015 | Komentarze 0

Odległość Księżyca od Ziemi wynosi 196.594 km. To 1930 rowerowych dni.

rankiem obudziłem się z bólem gardła, trochę mnie wczoraj przewiało późnym wieczorem.
Z samego rana więc ubrany na grubo zrobiłem 35 km po wysoczyźnie elbląskiej, aby się wypocić.
Słabo energii, ogólny dyskomfort.
Od 9.30 jeździłem z Marco Pantanim - rocznik 1957- wspólnie pojechaliśmy do Malborka- średnio 30 km/h pod silny wiatr.
marco uwielbia, gdy jeżdżę z nim propelem bo mając taki rower mam obowiązek jechać z przodu non stop.
W Malborku skręciłem do Nowej Wsi Malborskiej. Historyczna chwila- wujek chciał ze mną pojeździć.
Rocznik 1954- z wiatrem....20 km/h. Szczerze pisząc robiłem za nawigację. Wujek lubi jeździć, ale nie za bardzo umie szybko.
60 km w czasie trochę ponad 3h, w tym cztery przerwy. Masakra. Ale było fajnie, był dumny, że jedzie ze mną, a ja z nim.
To On właśnie najładniej ze Wszystkich pogratulował mi za udział w pierwszej edycji Bałtyk Bieszczady Tour w 2010 roku.
Ze Straszyna do domu przyjechałem już sam, ze średnią 32 km/h.