avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577015.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Świeradów Zdrój-Bolesławiec-Szprotawa-Głogów-Leszno

Czwartek, 27 sierpnia 2015 · dodano: 30.08.2015 | Komentarze 0

Odległość Księżyca od Ziemi wynosi 199.099 km. To 1953 rowerowych dni.

Przed godziną 11- tą odbyło się oficjalne zakończenie MRDP Góry. Zakończył je oczywiście Daniel Śmieja. W schronisku pozostało jakieś 20 osób. Odebraliśmy pamiątkowe medale i...do domu.
Do domu postanowiłem oczywiście wrócić rowerem.
Dojechałem dziś do Leszna. Postanowiłem tu przenocować. Podczas szukania hotelu na mieście wypatrzył mnie Kosma Szafraniak, który w Lesznie mieszka, nie znał mnie wcześniej, a rozpoznał mnie po stroju BB Tour.
Wspólnie porządziliśmy wieczór alkoholowo oczywiście na starówce w Lesznie oglądając dwie nasze drużyny w lidze Europy: Legię i Lecha.
Kosma przenocował mnie. Dzięki za gościnę.