Elbląg, Adamowo,Nowy Dwór Gdański. Helenowo,

Wtorek, 28 lipca 2015 · dodano: 28.07.2015 | Komentarze 6

Księżyc leży w odległości 203.440 km od Ziemi...to jakieś 1983 dni.
dziś jeździłem wyłącznie wheelerem. Rankiem dojechałem nim do pracy, a po pracy nim jeździłem bo była głównie deszczowa pogoda.

Giant Terrago: stałe miejsce- piwnica. To rower przeznaczony do jazdy zimą, w chlapę jesienną. W słoneczne dni pojadę z
nim do opery,
albo na wycieczkę organizowaną przez Mareckiego, kiedy zakazuje mi brać szosowego. Nim też podjadę do pracy od czasu
do czasu. Do mieszkania raczej nie jest wprowadzany. Załatwiam tez nim interesy na mieście, po DDR.
Rower jest myty głównie po występach w operze.

Wheeler: stałe miejsce- piwnica, od czasu do czasu- kuchnia w domu. Tym rowerem dojeżdżam i wracam z pracy okrężnymi drogami.
Jeżdżę nim zawsze gdy leje deszcz. Ten rower śnieg widzi jedynie wtedy, czasami, gdy zjeżdża do domu, nigdy przed wyjazdem.ł
Rzadko jest myty, głównie po wielu ulewach jeśli w najbliższych dniach będzie słońce. Już teraz za stary, aby wyjechać
w Polskę, chyba że pojeździ z kolegami którzy nie jeżdżą 30 km/h.

Giant TCR: stałe miejsce: sypialnia. TCR widzi deszcz, gdy takowy zaistnieje na trasie. Nigdy nie spędził i nie spędzi
nocy w piwnicy.
Rower przeznaczony do jazdy po całej Polsce oraz poza granicami kraju.
Nadal jako jedyny będzie brał udział w najbliższym górskim MRDP. Śniegu nie widzi wcale. Myję go w miarę często.
Jeżdżę nim z kolegami, którzy utrzymują średnią na trasie minimum lub bliską 30 km/h. Do pracy raczej nie jeździ.

Giant Propel: stałe miejsce: łożko w sypialni. Ten rower piwnicy i śniegu nie zobaczy nigdy, deszcz jedynie nie w
najbliższym czasie. Rower ten również nie pojedzie do opery, ale w Polskę jak najbardziej.
Do Warszawy będzie jednak jeździł bez żadnych sakw i toreb...na obiad i z powrotem, do innych miast tak samo.
Czysty jak łza z gamą wielu kosmetyków. Z pewnością wystartuje w najbliższym BB Tour 2016.
Rower poprawiajacy komfort jazdy, kosmiczny prezent. Pojeździ po Polsce. Dla szpanu, głównie po Wysoczyźnie elbląskiej,
rzadko po płaskim terenie.
Nie zawiezie mnie on do pracy.

Każdy rower jest dla mnie tak samo ważny. Gdy w którymś kończy się napęd...od razu go wymieniam.
Brak jednego z nich zakłóci częściowo moje rowerowe życie.
Przydałby mi się jeszcze jeden...nie mam serca wykorzystywać TCR'a po przekroczeniu 100.000 km.
Wiem, że jeździ ze mną z pasji, a nie dla pracy, ale emerytura mu się należy.

Licznik Wheeler a
Licznik Wheeler a © Robert1973

| 19:17 środa, 29 lipca 2015 | linkuj wszystko jest OK. Jadę, i nic tego nie zmieni. Pozdrawiam.
Bo Księżyc jest moją inspiracją,
Gość 3 | 15:02 środa, 29 lipca 2015 | linkuj Nie pojmuję, nie rozumiem osoby podpisującej się jako Gość. To musi być smutne życie, kiedy człowiek nie może cieszyć się czyjąś radością, tylko pluje, syczy... Ja od dawna śledzę wpisy pana Roberta i choć to nie mój styl jazdy, podziwiam, obserwuję, a rozumieć WCALE nie muszę. Panie Robercie, proszę nie zwracać uwagi na frustratów, a robić swoje i pamiętać, że wielu ludzi kibicuje Panu i jak najlepiej Panu życzy.
giovanni
| 12:12 środa, 29 lipca 2015 | linkuj W łóżko to zajmuje mój pies, ale rower szosowy ma bazę w tzw. salonie :)
Inny Gość | 10:00 środa, 29 lipca 2015 | linkuj Zamilcz ty chamski gościu. Nie podoba się to tu nie zagladaj. Ja podziwiam Roberta za pasję i za cel, który sobie wyznaczył. Natomiast wichrzycieli i anonimowych cwaniaczków tu ( tym bardziej tu ) nie potrzebujemy. Won chamie stąd !!!
Gość | 06:05 środa, 29 lipca 2015 | linkuj Panie Robercie, jest Panu potrzebna pomoc PSYCHIATRY, może niech Pana przełożeni zainterweniują ponieważ przy wykonywanej Pana pracy potrzebna jest interwencja odpowiednich służb.