MAM NOWY ROWER !!! GIANT PROPEL ADVANCED PRO 1

Środa, 22 lipca 2015 · dodano: 22.07.2015 | Komentarze 26

pozostało 1989 dni i 204376 km do Księżyca.
wczesnym rankiem wheelerem zrobiłem 27 km, przed pracą.
A w pracy otrzymałem telefoniczną wiadomość, że mój rower z Anglii jest już w Gdyni, złożony i czeka na mnie.
No to od razu po pracy wsiadłem w pociąg i pojechałem do Gdyni do salonu Żuchlińskiego.
Popełniłem błąd i z pociągu SKM wysiadłem w centrum Rumii zamiast na wcześniejszej rumińskiej stacji PKP- sklep Żuchlińskiego znajduje się bowiem na granicy Gdyni i Rumii. Jechałem odebrać marzenie, a byłem trochę zły...bo było już po 18-tej, sklep czynny do 19- tej, a ja musiałem przejść jeszcze  jakieś 4- 5 km.
Wpadłem do sklepu, gdy był czynny. Początkowo obsługa była zdziwiona, że za chwilę to ja odbiorę tak wspaniały rower, mina bowiem na to nie wskazywała. Czekałem przed ladą.....nagle przyprowadzili go, odwróciłem się, a gdy spojrzałem na niego to od razu powiedziałem: " zajebisty".
Po raz pierwszy kupiłem rower nie widząc go wcześniej na żywo. I po raz pierwszy tak bardzo cieszę się z roweru.
Dojechałem do domu robiąc 124 km trasą Gdynia-Bojano-Tuchom-Rębiechowo-Gdańsk-NDG-Marzęcino-Nowakowo.
Jazda tym rowerem to dla mnie poezja, ogólnie trasę przejechałem ze średnią 30,1 km/h. W większości jechałem pod silny wiatr.
Muszę nauczyć się wyciskać z tego roweru soki bo jest co wyciskać, przejście z fazy 30 do 45 km/h nie było dziś dla mnie problemem, przyspiesza delikatnie i szybko, nawet pod wiatr, odjeżdża niesamowicie, jak jeszcze się w tych momentach poszpanuje to jedzie przepięknie. No i ten kolor...
Sam oczywiście nie pojedzie. Myślę, że po tak przepracowanych rowerowo latach zasłużyłem na niego.

Moje marzenie spełniające marzenia
Moje marzenie spełniające marzenia © Robert1973

piotrkol
| 21:51 niedziela, 26 lipca 2015 | linkuj o ładniutki :) Koła śliczne, gratuluje zakupu!
Zdzich | 15:39 niedziela, 26 lipca 2015 | linkuj Przepiękne malowanie , szkoda że nie było takiej wersji do kupna w Polsce, proszę wrzucać więcej zdjęć tej maszyny.
| 21:07 piątek, 24 lipca 2015 | linkuj Teraz to już tylko Pluton :-)
chris90accent
| 20:22 piątek, 24 lipca 2015 | linkuj Gratuluję wspaniałego Giant''a !
Zapewne sztywność framesetu wpłynie pozytywnie na uzyskiwane prędkości,
dzięki czemu z pewnością szybciej osiągniesz swój cel.

Jesli mogę coś zasugerowac, proponuję wymienic kask i okulary (choć to nie wpłynie na
poprawę szybkości), by wyglądac bardziej "PRO" na takim sprzęcie !.
Gość | 20:15 piątek, 24 lipca 2015 | linkuj Pierwsze spojrzenie - damski kolor
I przykro to powiedzieć - jeszcze mniej czasu dla rodziny
kbialy2002
| 11:19 piątek, 24 lipca 2015 | linkuj No po prostu szczena... Piękna zabawka... Takie rowerki wysysają krew z organizmu, trzeba uważać... Powodzenia w księżycowaniu...
rulez76
| 09:28 piątek, 24 lipca 2015 | linkuj Noo... moje gratulacje Robercie. Maszyna robi wrażenie ;)
Teraz to szybko osiągniesz "swój Księżyc".
P.s.
Jak zrobiłeś "księżycowe koszulki" to podrzuć mi jedną ;)
Mariobiker1973
| 07:26 piątek, 24 lipca 2015 | linkuj Wypada mi pogratulować kolejnego spełnionego marzenia :) Chociaż gdybym miał do wydania taką kasę na rower to na pewno byłaby to jakaś "włoszczyzna" w najszybszym kolorze ;) Ale o gustach się nie dyskutuje jak wszyscy wiemy jesteś fanem tej marki i "smerfnego" koloru. Powodzenia i szerokości w drodze na Księżyc.
sierra
| 05:39 piątek, 24 lipca 2015 | linkuj Jest piękny :)
No i do tego Giant :)
Teraz, nawet Cel: Księżyc, wydaje się łatwiej osiągalny...
Robert, powodzenia
...i mam nadzieję, że na "Mareckiego Narew Tour 2015" wybierzesz się z Nami (Sławek 69 mnie przekonał)... ale góralem ;)
Gość | 21:21 czwartek, 23 lipca 2015 | linkuj kutwa, chciał i ma bo mu się taki chciał i przestańcie tu smucić o kolorach, kołach itp pierdołach, brawo za wybór, a teraz zapierd..... nim na Plutona, ...tego Ci życzę z całego serca
gustav
| 19:48 czwartek, 23 lipca 2015 | linkuj Sprzęt rewelacyjny, ale czy nie wystarczyłby dobry karbon na nowej 105-tce i niezłych kółeczkach, nawet i 3x tańszy? Tego typu ścigant po prostu zobowiązuje (!) do bycia na pudle w różnorakich imprezach, więc Robercie - będzie gości hejt ogromny, jeśli na BBT wynik będzie tylko dobry..
giovanni
| 10:12 czwartek, 23 lipca 2015 | linkuj A wytrzyma on polskie drogi?
ipla
| 09:05 czwartek, 23 lipca 2015 | linkuj Wow ! Mam nadzieję że zobaczę go na żywo :D
tomek1975
| 07:31 czwartek, 23 lipca 2015 | linkuj Super sprzęt. Geometria pasuje tobie w 100%? Bo profil roweru wydaje mi się bardziej triathlonowy niż typowo szosowy.
Gość | 07:20 czwartek, 23 lipca 2015 | linkuj Gratulacje.
Czy to złudzenie optyczne czy ten rower ma koła 26 cali?
kdk
| 07:20 czwartek, 23 lipca 2015 | linkuj Drogi nabytek, ale jak ktoś tyle jeździ to pewnie wart swojej ceny. Wygląd rzeczywiście nie powala.
Gość | 04:31 czwartek, 23 lipca 2015 | linkuj Zaraz ktoś napisze że przemawia przeze mnie zazdrość ale mi się nie podoba zarówno design i kolor. Koła też są jakieś takie. W dodatku to przereklamowany GIANT. Lecz nie ważne na czym tylko jak :)))
starszapani
| 04:31 czwartek, 23 lipca 2015 | linkuj Wspaniały rower :) Teraz raz dwa dojedziesz na księżyc :) Pozdrawiam :)
mors
| 02:21 czwartek, 23 lipca 2015 | linkuj Jeździsz szybciej pod wiatr niż wielu z wiatrem :)
rafi1368
| 00:26 czwartek, 23 lipca 2015 | linkuj gratuluje nowej maszyny,niech służy jak najlepiej i najdłużej
| 00:06 czwartek, 23 lipca 2015 | linkuj Rasowa maszyna :-). Teraz to już tylko zdrowia trzeba życzyć!
pawlik
| 23:20 środa, 22 lipca 2015 | linkuj Piękny vel Zajebisty!
Gość | 23:02 środa, 22 lipca 2015 | linkuj Widac, ze z Anglii, bo ma kierownice z lewej strony.
tlenek
| 22:56 środa, 22 lipca 2015 | linkuj Ładny :)