Elbląg, Kamionek Wielki, Nowe Dolno

Poniedziałek, 13 lipca 2015 · dodano: 13.07.2015 | Komentarze 2

pozostało 1998 dni i 205529 km do Księżyca. Księżyc jest moją inspiracją jest moim marzeniem.
...jeden gość stwierdził, że po zażyciu Mocarza po pięciu minutach dosłownie odleciał w kosmos.
Trzeba w młodych osobach wzbudzić ciekawość świata, trzeba nauczyć tych ludzi marzyć, trzeba  nauczyć tych ludzi kochać, trzeba nauczyć tych ludzi poznawać świat, być otwartym.
Człowiek, który marzy, który ma marzenia, który ma chęć coś zrobienia, czegoś zdobycia-  nie weźmie dopalaczy bo one nie będą mu potrzebne. Narkotyk nie jest niezbędny człowiekowi do życia.
Ludzie, zdobywajcie góry, budujcie coś, marzcie, róbcie coś pozytywnego...jak jest jakaś idea to człowiek nie sięga po narkotyk bo wie, że to jest kula u nogi, która go ku tej idei powstrzymuje.
należy kochać siebie, kochać swoje ciało, psychikę, swoją duchowość, z pustego i Salomon nie naleje, trzeba mieć tego w sobie pełno, aby dać drugiej osobie. Możemy to dać swoim dzieciom, kolegom.
Nie zażywam dopalaczy a i tak jestem w kosmosie, już ponad 178 tysięcy km od Ziemi.
Bo zależy mi nie tyle na tym, aby dojechać na Księżyc i go zobaczyć, co z Księżyca właśnie móc zobaczyć Ziemię.
A potem będę chodził po górach...mam nadzieję.