avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 574256.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Marianka-Nowa Karczma-Kościerzyna-Wdzydze-Borsk-Wiele-Czersk-Tuchola-Koronow-Bydgoszcz-Inowrocław-Ciechocinek-Nieszawa-Toruń..Tczew-Lichnowy

Sobota, 27 czerwca 2015 · dodano: 28.06.2015 | Komentarze 2

pozostało 2014 dni, jeszcze tylko...207.779 km i będę na Księżycu.
no to jadę nadal z Kolegami. Marecki, Krzyś, Mariusz, Sławek- to Ich wycieczka. Bo jechali na góralach, a ja miałem szosowy TCR.
Ja tylko chciałem z Nimi spędzić kilka chwil. Jakoś o 1:30 w m. Skarszewy oddzieliliśmy się- Oni pojechali w Bory Tucholskie w las, ja okrężnie pojechałem do punktu naszego ponownego spotkania w Czersku przez Kościerzynę asfaltowo...kiepskie drogi, ale lubię je, sentymentalna droga przez Borsk. Jazda w totalnych ciemnościach. Pusto na drogach. I tak jakoś stuknąłem 100 km- jak wjechałem na stację  paliw w Czersku o 4 rano to koledzy skończyli przerwę...ja z przerwy zrezygnowałem. No a dalej...niesamowita wycieczka.
Ciekawe tężnie solankowe w Inowrocławiu i Ciechocinku. Prom w Nieszawie niestety nie był czynny z powodu płytkiej Wisły.
Szkoda tylko , że Koledzy nie chcieli jeździć pełnej drugiej nocy, z Torunia postanowili pojechać pociągiem do Tczewa.
I tak było super. Nie nudziłem się, szybko jechali...z wyjątkiem odcinka od Tczewa do Lichnowy, Panowie...Kto robi przerwę 35 km przed domem ?
Fajnie było. Nic się nie zmęczyłem rowerowo, ale kiedyś przecież muszę też odpoczywać.
Być w tej części Polski, zwłaszcza w okolicy i w Toruniu, jeszcze w dodatku z Kolegami z Elbląga, jak dla mnie niesamowita wspaniała sprawa. Pozdrowienia dla Sławka, który pobił rekord swojej życiówki...teraz ma już ponad 400 km.
Na zdjęciu od lewej po kolei: Mariusz, Sławek, Marek, Krzyś. W miejscowości Brzoza k. Bydgoszczy.

W Borsku
W Borsku © Robert1973 Zaraz na niego wejdziemy
Zaraz na niego wejdziemy © Robert1973 Widok z mostu
Widok z mostu © Robert1973 Pociąg już tu nie jeździ
Pociąg już tu nie jeździ © Robert1973 Koronowo
Koronowo © Robert1973 Koronowo
Koronowo © Robert1973 Bikerzy z Elbląga
Bikerzy z Elbląga © Robert1973 Inowrocław
Inowrocław © Robert1973 Inowrocław