avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577366.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Eg-BERLINKA-Eg-Pasłęk-Eg-Kępa Rybacka-Wysoczyzna Elbląska-Berlinka-Eg

Środa, 24 czerwca 2015 · dodano: 24.06.2015 | Komentarze 0

pozostało 2017 dni, jeszcze tylko...208.587 km i będę na Księżycu.

200 km, bo miałem dzień wolny. Początkowo z Gronowa Górnego przejechałem odcinek 30 km bocznej drogi Berlinki, oczywiście w obie strony. Odcinek interwałowy. Jechałem tak, by wywalczyć średnią 30 km/h i już z niej nie schodzić.
W jedną stronę w okolice Braniewa dojechałem ze średnią 34,4 km/h, z powrotem było więcej pod górkę i pod cholernie mocny wiatr.
Udało się, średnia spadła do 30, 4 km/h. Tą reklamę przy Berlince zobaczyłem w ostatniej chwili, myknął mi tylko rower- wieczorem przyjechałem tu ponownie, aby obejrzeć dokłądnie tą reklamę bo wcześniej nie mogłem się zatrzymać.
Myślałem, że Elbląg rowerowo reklamuje się Rosji, nic z tego, to zwykła reklama marketu.Tylko po południu, ostatnie 40 km w deszczu.
Do południa 143 km bez przerwy.
A ten znak na pierwszym zdjęciu to najnowszy jaki jest w Elblągu- obok jest budowana "najnowsza" DDR z asfaltu.
Niby można po niej jechać, więc zakaz już postawili na ulicy, ale tej DDR odpowiednimi znakami drogowymi pionowymi o poziomymi jeszcze nie oznaczyli. Debilizm, złośliwość, brak kompetencji, lenistwo, głupota...