avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577015.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Eg i okolice Eg-Malbork-Eg

Środa, 10 czerwca 2015 · dodano: 10.06.2015 | Komentarze 1

pozostało 2031 dni, jeszcze tylko...210.592 km do Księżyca.
przed pracą 50 km w i obok Elbląga. O 17- tej Krzyś ze swoją ekipą postanowił pojechać do Malborka terenowo,
ja szosowym postanowiłem jechać po szosie i jak widać, też miałem niezły skład.
Nie nie, jechałem sam. Byłem wcześniej w Malborku, więc wjechałem w pobliskie Królewo i Kaczynos.
Wspólnie byliśmy w Malborku.
Wróciłem sam. Nie mogę jeszcze jeździć górskim rowerem, stopa inaczej się zachowuje, boli. A szosowym nie.
Wspaniałą godzinkę spędziłem z Kolegami w Malborku.

Pomyśleć, że to była kiedyś droga krajowa nr 22 do Malborka
Pomyśleć, że to była kiedyś droga krajowa nr 22 do Malborka © Robert1973 To moja ekpia
To moja ekpia © Robert1973 Ja szosą, koledzy po wale
Ja szosą, koledzy po wale © Robert1973 Właśnie skończyli teren
Właśnie skończyli teren © Robert1973 Same pyszności
Same pyszności © Robert1973 Tu także jest smacznie
Tu także jest smacznie © Robert1973 Śluza Rakowiec, Malbork
Śluza Rakowiec, Malbork © Robert1973 Napęd
Napęd © Robert1973 Elbing to elbląg oczywiście, Schichau- ważna osoba dla Elbląga
Elbing to elbląg oczywiście, Schichau- ważna osoba dla Elbląga © Robert1973 Rzeka Nogat