Eg i okolice + Eg-NDG-Kiezmark-Pszczółki-Różany z powrotem przez Cedry

Wtorek, 26 maja 2015 · dodano: 26.05.2015 | Komentarze 0

2046 dni, pozostało...212.898 km do Księżyca.
wyjechałem przed 6- tą, przed pracą i chwilę po zrobiłem 38 km gorszym szosowym bo myślałem, że będzie padało.
Nie padało. O 16- tej wyjechałem do miejscowości Różany k. Pszczółek znajdującej się na drodze krajowej nr 91.
Pojechałem wraz z Marco Pantanim do jego kolegi z przeszłości z zawodowstwa.
Nazywa się Tadeusz Wojtas- polski kolarz, olimpijczyk z Moskwy 1980.
Jeden z czołowych polskich kolarzy drugiej połowy lat 70. i początku lat 80. XX wieku. Dwukrotnie zajmował 2. miejsce w klasyfikacji generalnej "Tour de Pologne" w roku 1978 i w roku 1980[1]. Wicemistrz Polski w wyścigu ze startu wspólnego w roku 1980.
Na igrzyskach w Moskwie wystartował w wyścigu szosowym ze startu wspólnego zajmując 5. miejsce.
To On właśnie prowadzi ten hotelik.
Teren w 95 % płaski, ale za to wiało niemiłosiernie, juz nawet nie wiem z której strony bardziej.
Ogólnie zrobiliśmy 130 km, czas jazdy 4h 26 minut.
No i w ten sposób cyfra na dziś wynosi:  341.

No to dojechaliśmy na pokoje