avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 574411.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg-Tropy Elbląskie-Zalewo-Buczyniec i z powrotem prze pochylnie

Sobota, 25 kwietnia 2015 · dodano: 25.04.2015 | Komentarze 4

2077 dni, pozostało...218.454 km do Księżyca.
impreza dzisiejsza wyłącznie z Mareckim. Wyjechaliśmy z Elbląga o piątej nad ranem oczywiście.
Było zimno, no i ta mgła, nieprzyjemna. Szybko jednak rano zrobiło się ciepło, a potem gorąco.
Wspólnie pojechaliśmy góralami na wyspę Bukowiec nad jeziorem Jeziorak. Miłe miejsce.
Pojechaliśmy tam przez Myślice, wróciliśmy pochylniami oraz przez Węzinę.
Po 12- tej było po wszystkim. Większość drogi wiodła asfaltami różnego rodzaju, ale też był teren.
Pochylnie na kanale elbląskim...niesamowita sprawa, w maju oficjalne otwarcie po remoncie, statki będą pływać.
Kilkanaście kilometrów zrobiłem po mieście w Elblągu. W końcu gorąco, czym cieplej tym lepiej...ale jeśli znowu ma wiać to ja już zdecydowanie wolę aby lało. Super wyjazd Marecki.