avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577959.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Eg-Stegna-Stegna-Mikoszewo-Ostaszewo-Laski-Malbork-Eg-NDG-Cedry Wlk-Trurtnowy-Pruszcz Gd-Straszyn

Sobota, 18 kwietnia 2015 · dodano: 19.04.2015 | Komentarze 2

2084 dni, pozostało...219.391 km do Księżyca.
Wyjazd o 6 nad ranem z Marco Pantanim. Już od początku pod silny wiatr, z NDG do Stegny pod mega silny wiatr.
Potem wśród lasu nie było źle, potem niby lepiej bo z wiatrem, ale po mocno mokrym asfalcie, i choć nie padało...byliśmy mokrzy.
Z Malborku znowu tragedia- silny boczny na przemian z jazdą pod wiatr.
1 km przed domem Marco Pantani powiedział...na dziś kolarstwa mam dosyć.
Łącznie wspólnie przejechaliśmy 140 km. Dopiero teraz zjadłem śniadanie. Na trasie nie wypiłem ani kropli, zjadłem jeden baton, kilka małych wafelków. Po trzech godzinach wyjechałem na Straszyn... zmieniłem rower na Górala z myślą o jutrzejszej wycieczce. Do Straszyna trochę na około w poszukiwaniu nowych asfaltów. Non stop pod wiatr !!! Odcinek z Kazimierzowa do Cedry Wielkieak  jechałem w przedziale 10- 14 km/h. I się nie denerwowałem jak kiedyś- tak łącznie przez 40 km.
W Straszynie nocleg.

Mikoszewo
Mikoszewo © Robert1973 Marco odpoczywa
Marco odpoczywa © Robert1973 Wisła w Kiezmarku
Wisła w Kiezmarku © Robert1973 Chyba tu jestem pierwszy raz w życiu
Chyba tu jestem pierwszy raz w życiu © Robert1973 No i znalazłem nowy piękny asfalt