avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577366.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Sopot-Gdynia-Rzucewo-Puck-Reda-Rumia-Gdańsk- NDG-Marzęcino- Eg + miasto

Sobota, 14 lutego 2015 · dodano: 14.02.2015 | Komentarze 0

2147 dni i tylko...226.477 km do Księżyca.
no to jedziemy non stop od wczorajszego wieczora. Krzyś, Mariusz i ja.
No i zaczęło się zimno, przynajmniej dla mnie. Nie padało, ale mgła zrobiła swoje. Oszronione ubrania lekko mokre, zesztywniałe.
Zimno mi było bardzo, widok samochodów całych...na biało przerażał mnie dodatkowo. Nocą jednak przejechaliśmy ciekawy terenowy odcinek w okolicy Rzucewa, więc atmosfera nie miała prawa się popsuć. Kolegów pożegnałem w Pucku przy ślicznej Zatoce, której nie było widać z uwagi na mgłę.
Krzyś i Mario pojechali na Hel, ja natomiast już całkowicie asfaltową drogą skierowałem się na Trójmiasto- przez Redę i Rumię.
Na co dzień ruchliwa droga była totalnie pusta- mgła, praktycznie zero widoczności na odcinku z Pucka do Redy / 15km / na kilka metrów, w Trójmieście główna droga oczywiście oświetlona. Rozgrzałem się jadąc w okolicach 30 km/h rowerem MTB, więc zimna nie odczuwałem, ale wiedziałem, że jak zatrzymam się na jakieś stacji paliw to znowu będę zamarzał. Dojechałem więc non stop do Gdańska. Tu bowiem umówiłem się z Mareckim, który nocnie jeździł w okolicach Malborka, Tczewa, Pruszcza Gdańskiego.
Poczekałem na Niego godzinkę jedząc śniadanie. gdy przyjechał zrobiło się już widno, ale termometr nadal wskazywał - 3 stopnie, odczuwalna temperatura była znacznie niższa oczywiście. Ciepło i komfortowo było mi dopiero jakoś o 11- tej.
Razem wróciliśmy do Elbląga- wcześniej w Gdańsku pojeździliśmy po Stogach i Górkach Zachodnich.
Tym razem sam- byłem nr 15, n/n biker za mną właśnie wjechał na czytnik jako 16- ty © Robert1973 Więcej km nie będzie, stawiłem się
Więcej km nie będzie, stawiłem się © Robert1973 potem coś opiszę Gdańsk Górki Zachodnie