avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 578827.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Eg-Krosno-Pasłęk-Eg-Władysławowo-Nowakowo-Elbląg

Poniedziałek, 9 lutego 2015 · dodano: 09.02.2015 | Komentarze 4

2152 dni i tylko...227.110 km do Księżyca.
dwa dni temu gość anonimowy twierdził, że jednak nie byłem w sobotę nad kanałem elbląsko ostródzkim.
no to dzisiaj pytam: w okolicach "czego" byłem dzisiaj ? ...a w tej białej reklamówce to oczywiście pączki Rafiego są. do Pasłęka i z powrotem jechałem, można napisać, w wodzie- coś lekko kapało z nieba, mnóstwo wody też z ulicy przez koła wlewało się na mnie- totalna chlapa. Wieczorem oczywiście było ok, po zimie, ciepło, bezchmurne niebo. Tablica info
Tablica info © Robert1973 Tablo info
Tablo info © Robert1973

Gość | 12:00 środa, 11 lutego 2015 | linkuj zaraz zły człowiek, ...on jest tylko głupi, to może być bardzo dobry człowiek, a "piniądze" to na pewno bierze, mówiąc wprost, on się bogaci na swojej głupocie :), ...Robercie byłeś przy znakach wykonanych przed głupiego człowieka
| 22:21 wtorek, 10 lutego 2015 | linkuj pączki będą w czwartek, będą
| 20:33 wtorek, 10 lutego 2015 | linkuj Jakiś zły człek pisze "E-O" i jeszcze do tego bierze "piniądze"
vuki
| 22:26 poniedziałek, 9 lutego 2015 | linkuj W czwartek to daj coś więcej o tych pączkach :)