avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579028.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Jerzwałd-Miłomłyn-Małdyty-Pasłęk-Elbląg i okolice

Niedziela, 20 lipca 2014 · dodano: 21.07.2014 | Komentarze 0

pięćdziesiąte szóste TRZYSTA / w tym roku /.
Wyjechałem z Jerzwałdu po 6.00. Najpierw do Miłomłyna- i tu niespodzianka.
Nagle sterta czarnych chmur i burze niesamowite- o ironio schowałem się pod mostem przy kanale elbląskim w Miłomłynie
przy Wrotach Bezpieczeństwa. Myślałem, że przejdzie deszcz- nic z tego. Po niecałej godzinie wyjechałem w lekkim deszczu.
Byłem totalnie mokry, ale było za to ciepło. Wróciłem do domu, gdzie miałem 100 km.
Musiałem być w okolicach domu- więc przed obiadem cztery odcinki po 25 km- władysławowo-marzęcino.
Kolejne 100 km wieczorem po Żuławach wolno na 25 km/ h bo i drogi rozwalone. Ale byłem już zmęczony.
W ogóle te dziurawe drogi trochę mnie zmęczyły- bolą mnie stopy od drgań bo i buty też nie nowe.
Lucjan mi mówi, że muszę nauczyć się jeździć po dziurach i wertepach. A mi szkoda rowerów. Poranek w Matytach