avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 578827.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg i okolice...dalekie.

Środa, 16 lipca 2014 · dodano: 16.07.2014 | Komentarze 0

pięćdziesiąte czwarte TRZYSTA / w tym roku /.
Elbląg-Pasłęk-Kopina-Surowe-Królewo-Chojnik-Marzewo-Małdyty-Zalewo-Jetrzwałd-Siemiany-Iława-Ostróda-Ruś-Ramoty-Raj-Morąg-Orneta-Godkowo-Pasłęk-Elbląg.
Wyjazd przed 6 nad ranem. Cel: pokąpać się trochę w Jezioraku. Udało się.
Trochę kończą mi się kilometry w Giant,cie TCR- tak więc on już raj zaliczył...jest w raju.
Mi, myślę daleko jeszcze do niego. Na razie jest pięknie, ale do rowerowego raju to ja innym rowerem dojadę.
Dziś oczywiście miałem wolne w pracy, bo jeszcze pracuje tak w ogóle. i tak w ogóle sobie myślę, że ta praca mi w tym wszystkim trochę przeszkadza, mam nadzieję, że niebawem mnie z niej wyrzucą.
A tak poważniej. Jestem zmęczony pewnie jak każdy z Was. Mam w sobie tyle rowerowej radości, emocji...muszę je mieć, by utwierdzać w sobie motywację do codziennej jazdy. Już jest mi obojętne to gdzie jeżdżę.
Tak przez kilkanaście tysięcy kilometrów myślałem jaki sobie na przyszły rok cel wymyślić. I udało się.
mam motywację na przyszły rok...też będzie ciekawie,ale o tym później.