avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 575865.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Eg-Marzęcino-Cedry- Pruszcz Gd-Kolbudy-Żukowo-Bojano-Żukowo-Gdańsk-Świbno- NDG-Marzęcino-Nowakowo-Eg

Sobota, 28 czerwca 2014 · dodano: 28.06.2014 | Komentarze 0

czterdzieste szóste TRZYSTA / w tym roku /.
Wyjazd o 6 nad ranem- powrót 18.00.
Już jestem zdrowy. Mam ochotę na gazowane napoje, nie pocę się, nie jest mi zimno. Od dzisiaj.
Pojeździłem sobie znowu po Kaszubach po drogach rzadko uczęszczanych lub takich, gdzie jeszcze nie byłem.
Nie miałem mapy. Oto mi chodzi, żeby znać w tym rejonie nawet boczne drogi, a i po głównych poruszać się jak po swoim osiedlu.
Trochę padało, bez tragedii.
Taka forma asfaltu najbardziej mi odpowiada .Miłocin-Trutnowy
Taka forma asfaltu najbardziej mi odpowiada .Miłocin-Trutnowy © Robert1973 Ciekawe...Łapino
Ciekawe...Łapino © Robert1973 Tu mnie wcześniej nie było
Tu mnie wcześniej nie było © Robert1973 Droga do ronda w Żukowie od strony Gdyni i od strony Gdańska...zawsze zakorkowana na ponad km
Droga do ronda w Żukowie od strony Gdyni i od strony Gdańska...zawsze zakorkowana na ponad km © Robert1973 Ddr gdańsk