avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 575865.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Poniedziałek, 23 czerwca 2014 · dodano: 23.06.2014 | Komentarze 0

wyjazd o 6 nad ranem na pączki Rafiego.
Od samego początku czułem się jakoś inaczej, słabiej...zapomniałem nawet portfela.
Pączki dostałem na kredyt...drugi problem też się wyjaśnił. Trzeci dzień lata...trzeci dzień leje, wspaniale.
Katar mnie bierze, lekko gardło, zobaczymy jak sobie poradzi z tym organizm.
Przed tymi chmurami przed pracą zdążyłem uciec na kilkanaście km, ale i tak byłem mokry bo były nad Elblągiem, a tam
właśnie musiałem wrócić.
I tak na koniec: na trasie DK nr 7 w pewnym miejscu był jeden, teraz są dwa ładne znaki.
W tym miejscu serdecznie pozdrawiam elbląski Wydział Ruchu Drogowego- to pewnie z ich inicjatywy- dbają o mnie...
o moje bezpieczeństwo i samopoczucie, by podczas powrotu z Gdańska nie naszły mnie myśli jechania do Warszawy... M. Surowe