avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 578827.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Eg-Pasłęk-Królewo-Sambród-Marzęcino-Pasłęk-Pomorska Wieś-Elbląg + Eg-Marzęcino-Gdańsk i z powrotem

Czwartek, 19 czerwca 2014 · dodano: 20.06.2014 | Komentarze 0

czterdzieste piąte TRZYSTA / w tym roku /.
Wczoraj po jeździe ledwie zasnąłem chwilę po północy, a już dziś o 3.21 zadzwonił do mnie Marecki z pytaniem czy pojeździmy ?
No to musiał mi dać 20 minut.
...pierwszy raz tu jestem, choć tak blisko Elblaga
...pierwszy raz tu jestem, choć tak blisko Elblaga © Robert1973 Dogoniliśmy mleczarnię
Dogoniliśmy mleczarnię © Robert1973
razem zrobiliśmy 110 km- dokręciłem wokół Elbląga do 150 km i potem...wiadomo, wszędzie procesje. Po południu pojechałem do Gdańska-w uprzednią sobotę bodajże na trasie wlotowej i wylotowej do Elbląga zobaczyłem znaki zakazu ruchu dla rowerów- kiedyś alternatywą był rozwalony chodnik, chciałem się przekonać czy coś się zmieniło. Najpierw od strony Elbląga jest taki znak- śmiało skręcajcie.

Gdańsk II
Gdańsk II © Robert1973
Od strony wyjazdu z Gdańska jest natomiast bardziej widoczny ten znak Gdańsk I
Gdańsk I © Robert1973
przed nim trzeba skręcić w prawo, a następnie w tą drogę / bo są trzy /. Gdańsk III
Gdańsk III © Robert1973  no a potem to jest po kolei Gdańsk IV
Gdańsk IV © Robert1973 Gdańsk V
Gdańsk V © Robert1973 Gdańsk VI
Gdańsk VI © Robert1973  fajne, choć zakończenie im nie wyszło Gdańsk VII
Gdańsk VII © Robert1973 Objazd krótki.