avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 578827.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Eg-Marzęcino-Koszwały-Gdańsk-Kartuzy-Lębork-Wejherowo-Chwaszczyno-Gdańsk-NDG-Marzęcino-Eg

Sobota, 14 czerwca 2014 · dodano: 14.06.2014 | Komentarze 0

czterdzieste drugie TRZYSTA / w tym roku /.
Wyjazd o 6.00. od razu pod wiatr, silny wiatr, od Gdańska dodatkowo przelotny deszcz, co chwilę.
Pod wiatr, aż 150 km do samego Lęborka. Potem skręt w lewo i...pod wiatr. Droga fatalna w rejonie Lęborka.
Dopiero na krajowej "6" było normalnie pod względem podłoża. Co raz bardziej jednak byłem mokry.
Z Wejherowa, gdzie miałem blisko 200 km wreszcie z wiatrem, ale pod górę kilkanaście km.
W m. Bojano tradycyjnie obiad- z baru wyszedłem trzęsąc się jak galareta- mokro, zimno, a do domu daleko.
Na szczęście jakoś przestało padać, a w Gdańsku, który leży niżej- dodatkowo zrobiło się cieplej, 11 stopni C.
Gdańsk od Oliwy do Śródmieścia przejechałem lajtowo drogą dla rowerów.
Lać zaczęło potem najpierw przed NDG, następnie przed Elblągiem i w samym mieście.